• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 72964
+
-

صرفه‌جویی ۱۰ میلیارد ریالی  با حذف قبض آب کاغذی

صرفه‌جویی ۱۰ میلیارد ریالی  با حذف قبض آب کاغذی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طرح حذف قبوض کاغذی آب سالانه ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی در پی دارد. 

به گزارش ایرنا، «علیرضا جزء قاسمی» در این باره بیان کرد: با حذف قبوض کاغذی آب، مشترکان می‌توانند از راه‌های ساده‌تر و بهتری آب‌بهای خود را پرداخت کنند. 

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب راه‌های مختلفی را برای پرداخت غیرحضوری آب‌بها پیش روی مشترکان قرار داده است که با بهره‌گیری از این روش‌ها در زمان و هزینه مشترکان صرفه‌جویی خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود: سامانه تلفنی ۱۵۲۲ در همه شهرهای این استان راه‌اندازی شده است. مشترکان می‌توانند با برقراری یک تماس با این سامانه قبوض خود را پرداخت کنند. 

جزءقاسمی گفت: سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۱۴۸۵ نیز از دیگر راه‌های پرداخت آب‌بها برای مشترکان در استان زنجان است. وی یادآور شد: مشترکان این شرکت همچنین می‌توانند از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب آب‌بهای مصرفی خود را پرداخت کنند. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب در نظر دارد با ارائه نوین‌ترین راهکارها از اتلاف وقت و هزینه مشترکان بکاهد و امکان سهولت بیشتری را در پرداخت آب‌بهای خود برای آنان ایجاد کند. 

جزءقاسمی با اشاره به این‌که قبوض کاغذی هزینه بیشتری را به مشترکان تحمیل می‌کرد، توضیح داد: با حذف قبوض کاغذی به جز هزینه آب‌بها، مشترکان مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نخواهند بود. شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در بخش آب آشامیدنی بیش از ۲۵۰ هزار مشترک دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید